Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2018 22:27 - Интернет метафора
Автор: nstef2015 Категория: Други   
Прочетен: 462 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.02.2019 20:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

“Интернет, това е виаграта за големия бизнес.” – Джак Уелч

Джон Франсис “Джак” Уелч – младши (англ. John Francis “Jack” Welch, Jr.) е роден на 19 ноември 1935 г. в Пейбоди, Масачузетс. Той е американски бизнесмен и генерален директор на Електрик-Дружеството (General Electric).

 

image

 

         Казано по друг начин, интернет “повдига” големия бизнес. В днешно време – “светът на технологиите” - се очаква от нас да притежаваме дигитална компетентност до етап, в който имаме базовата компютърна грамотност. “Милениалс”[1] израстват с телефони, таблети и лаптопи в ръцете и не си представят живота и общуването без тях. Интернет е връзката между нас и всичко, което ни заобикаля. Поради тази причина е нормално да се досетим, че е най-ефективният начин за разпространяване на информация и за улесняване на връзката между производител и консуматор.  

1.    Спомага за бързия достъп до услуги: Клиентът винаги е на първо място. Именно интернетът ни позволява достъп до желания от нас продукт от всички крайни точки на света и по всяко време, и води до по-голяма удовлетвореност.

2.    Колкото по-добри отзиви получава от клиентите (висок рейтинг), толкова повече се разраства и популяризира (търсене).

3.    Чрез лимитирани ресурси се разкрива големият потенциал на бизнеса. С един “клик” можем да попаднем в толкова огромна база данни, която да ни отведе до намирането на желания продукт и бързо да бъде закупен.

4.    Огромното разнообразие на едни и същи продукти води до конкуренция между фирмите и следователно до повишаване на качеството и възможност да изберем най-добрия продукт.

 

            “Виаграта е нож с две остриета.” Разбира се, както всяко нещо, дори интернетът има своите негативни страни.

1.    Нереална информация за продукта/бизнеса спрямо действителността. Клиентът не остава удовлетворен, даже разочарован и връща лош “фийдбек”[2].

2.    Фирмата има погрешно представяне и рекламиране. Маркетинговите действия до голяма степен предопределят успеха. Много е важно какво е посланието отправено към нас, за да може бизнесът да се развива в правилното направление.

3.    Една малка грешка може да предопредели цялото бъдеще на бизнеса. Един провал, едно некоректно отношение, от страна на фирмата, би определило поведението на консуматорите.

 

         Интернет е средството, чрез което бизнесът има възможност да бъде постоянно на върха. В зависимост от внимателното му използване, може да определим дали последните му резултати са задоволяващи или няма да отговарят на изискванията му.

 


[1] Millennials- хора, родени началото на 1980-те години до началото на 2000-та година.

[2] Feedback-обратна връзка




Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nstef2015
Категория: Други
Прочетен: 7879
Постинги: 12
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930